Nya utmaningar!

Ja vad ska man hitta på för nytt här i livet? Just nu är jag inne på att fixa detta med blogg  och så har jag förbjudit mig att spela tv-spel om jag inte samtidigt sitter på träningscykeln :) tror det räcker med utmaningar just nu!
Julklappen jag köpte till mig själv är kanonbra. Vad det var, jo en läsplatta och nu vet jag hur den fungerar oxå ;) Hade alla barnen som var hemma i jul att hjälpa mig att lösa internetuppkopplingsdelen men nu har jag fixat själv...
Boken jag läser just nu är andra delen i den engelska erotiska serien om Mr Grey. Den första var sådär men inte sämre än att jag ville läsa fortsättningen, kan ju bli bättre!
 
Här kommer ännu en bild av vår vackra natur!

Kommentarer
Postat av: Josse

Då kommer du med andra ord inte spela så mkt tv-spel nu då ;) Kram <3

2013-01-09 @ 18:01:17
URL: http://mikromakro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0