Snart klart!

Nu är snart renoveringen av hallen färdig, skönt! Jag har en väldigt duktig man som fixar allt och går med på mina ideér. Det ska bara möbleras med lite nytt och lite 60-tal. Det som återstår är vad som ska vara på väggen över skåpet. Ska vi ha plåt eller en tavla? Det ska i vilket fall som helst vara satt på distans från väggen med ledljus bakom, tror det kan bli riktigt snyggt!
 
Frågan är som alltid var man ska göra av sina saker som fanns där innan. Jag hade ett stort Äppelskåp samt två karmstolar och ett litet bord. Har inte bestämt mig för om jag ska sälja eller låta det ta plats i uthuset...

Kommentarer
Postat av: Josse

Ska bli spännande att se slutresultatet i sommar :)

2013-01-02 @ 17:17:20
Postat av: Carina - inspirera

Jag vill se bilder! Jag är jättenyfiken...
Kramen.

2013-01-02 @ 19:53:35
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Jessica

Vad ska de stå i uthuset för? Då blir de bara i dåligt skick. Hitta en ny plats eller sälj :)

2013-01-03 @ 20:33:21
URL: http://jessicaia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0