Nytt år och nya möjligheter och utmaningar!

Jo nu ska det ske...jag ska börja skriva av mig på en blogg. Ibland kan man vilja dela med sig av funderingar och jag blir inspirerad av personer i min närhet som bloggar. Hur det kommer att gå vet ingen men spännande ska det bli att försöka forma en sida som är jag.
Vem jag är, jo det kan man undra:
Kvinna 50 år
Gift med en underbar man 
Vuxna barn och bonusbarn samt 1 bonusbarnbarn
Jag älskar att läsa,måla,resa, god och spännande mat och dryck tillhör ett av livets glädjeämnen samt upplevelser av alla slag!
Tristan är vår katt som vi adopterat av min äldsta dotter för ett par år sedan och han tillhör verkligen familjen.
Ja det var en liten enkelbeskrivning av mig men först och främst är jag
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Vad kul att du börjar blogga...ser fram emot många inspirerande inlägg!
Kramen.

2013-01-01 @ 19:43:15
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Josse

Älskade mamma vad fint att du blivit med blogg. Bästa bloggnamnet ever ;) TRISTAN<3

2013-01-01 @ 21:54:55
Postat av: Jessica

Vad roligt:-) Välkommen till glädjen och pressen av att blogga;-) Kram

2013-01-01 @ 22:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0